Министарство трговине, туризма и телекомуникација, у сарадњи са Економским факултетом Универзитета у Београду и уз подршку Удружења за трговину Привредне коморе Србије, организoвало је едукацију малих и средњих предузећа из области трговине. Током два циклуса предавања на едукацији је учествовало више од 120 представника компанија, чланица Удружења за трговину ПКС.
Основне теме које су обрађене на едукативном семинару односиле су се на Стратегију позиционирања малих и средњих предузећа на тржишту Србије, профитабилно пословање малих и средњих трговинских предузећа и све веће изазове који стоје пред њима, управљање малопродајним објектима…
Како је интересовање чланица Удружења за трговину за овакву врсту едукације велико, организатори планирају нови циклус предавања за МСП сектор почетком наредне године.